Hogia bankkoppling – anslut ert affärssystem
- Spara tid med förenklade rutiner och processer för att hantera betalningar.
- Få bättre kontroll genom säker dataöverföring mellan ert affärssystem (ERP) och oss.
- Underlätta er vardag med automatisk bokföring och avstämning direkt i ert affärssystem.
Fördelar med att koppla Hogia till oss
Automatisk bokföring
Spar mycket tid genom att få dina in- och utbetalningar bokförda helt automatiskt. De flesta ERP-system har funktionalitet för att matcha och bokföra dina banktransaktioner mot rätt faktura.
Matchning av inbetalningar
Den automatiska bokföringen av alla banktransaktioner ger full matchning mellan alla händelser på bankkontot och bokföringen. Automatisk kontoavstämning – så enkelt det kan bli.
Betala leverantörsfakturor
Betalningar genomförs direkt i ditt system. Systemet skickar automatiskt betalningsuppdragen till oss. Genom att slippa manuella processer sparar ni tid och minskar risken för fel.
Enkel kontoavstämning
Kundinbetalningar rapporteras löpande och automatiskt in till ditt system där de matchas ihop med rätt faktura så att ni får full koll på vilka som betalat i tid.
Om Hogia
Hogia utvecklar flexibla lösningar inom ekonomi, HR, transport och logistik - anpassade för olika branschbehov. Företagets mjukvarulösningar stödjer digitalisering och automatisering av processer för att förbättra produktiviteten och efterlevnaden av regelverk. Hogia, som satsar på kontinuerlig innovation för att möta föränderliga marknadsbehov, har lösningar för företag av olika storlek och sektorer.
Aktuella integrationer
Bankintegrationen bygger antingen på filformatet ISO20022 eller Open Banking-APIer.